sobota, 31 stycznia 2015

sobotnie 'the best photos' - 16

Śniegowe dzień dobry!

To co może sprawić jedna noc wywołuje wielkie "wow"! U Was również tyle śniegu?
Zwykle tworzę zdjęciowego posta wcześnie rano, ale Jakub całą noc walczył z katarem i gorączką, a ja walczyłam z nieugiętym snem. Rano trochę odsypialiśmy, a sam Okruszek robi to właśnie teraz śpiąc już drugą godzinę! Wierzcie mi. To jest naprawdę wyjątkowa sytuacja.

O naszym wyjeździe do Polski na razie nie mam ochoty pisać, ale może przemogę się w poniedziałek i o wszystkim Was poinformuję. Niemniej jednak dziękuję bardzo za Wasze komentarze! Zaraz postaram się odpisać na nie poszczególnie :) A tymczasem miłego dnia z Okruszkowymi zdjęciami...

...gdzie na początek wysuwam się ja :D


Pierwsze spotkanie kuzynów. Jakubko jest bardzo towarzyskim chłopcem!


i nowoczesnym...

...czasem tylko tak jakoś nic mu się nie chce, poza leżeniem i ciumkaniem.


Okruszkowi urosły również włosy!


Ale ostatecznie woli jednak być naturalny :)


Na koniec zdjęcie, przy którym aż wstrzymuję oddech pod wpływem jego dojrzałości i piękna.




5 komentarzy:

  1. No rośnie Wam ten Okruszek. Niedługo już nie będzie Okruszkiem :) wiesz, pozostanie w Polsce jest Wam chyba pisane - przemyslcie jeszcze raz czy oby na pewno macie tam po co wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, widzę, że nie tylko mojego synka tak bardzo ciągnie do tabletów, laptopów, itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rośnie w oczach, a dopiero co był taki malutki. Eh, jak ten czas mija. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ostatnim zdjęciu trochę przypomina mi rapera Słonia ;D

    OdpowiedzUsuń