czwartek, 18 września 2014

3 i 4 - Drzemiąca pasja.

Deszczowe Ahoj!

Wczoraj niestety nie miałam jak, a co ważniejsze - kiedy - napisać, ale nadrabiam dziś. Powoli wykluwamy się razem z R z domu i powiem Wam, że trochę nawet czuję się zmęczona, tyle wrażeń;p i dzis odpoczywamy w zaciszu mieszkania, choć niekoniecznie w ciszy :)

Wczorajsze wyzwanie obejmowało moje hobby i choć cały dzień o tym myślałam dalej trudno mi przedstawić moje ulubione zajęcie fotograficznie. Jednak spróbuję, delikatnie zakreślić o co mi chodzi :)








I jak? Wiecie już co lubię?

Dzisiaj z kolei... też jest trudno! Ula nieźle się postarała, byśmy wykazali się kreatywnie. W moim wypadku jest trochę ciężko, bo bloguję od niedawna, a sieć jest tak bogata w interesujące blogi, że nawet nie chcę myśleć, co mnie jeszcze omija. Druga sprawa, to to, że wcześniej skupiałam się na blogach parentingowych, a teraz powoli poszerzam moje postrzeganie. Pomaga w tym chociażby to wyzwanie, jak i poprzednie w którym uczestniczyłam. Wtedy dodałam do obserwowanych dwa blogi, mam nadzieję, że teraz również się wzbogacę.

1. Słodki mały skarb - miejsce do którego zaglądam od początku blogowania. Lubię je za humor, dobrą kuchnię, porady i pomysły Diy.

2. Teraz nie później! - kolejny ciążowy. Za styl pisania, uśmiech, podróże do Turcji, dla przyjemności.
3. Katarynka i Podążanie za marzeniami - wiem, małe oszustwo ;p ale oba śledzę ciążowo i mam zamiar macierzyńsko. Lubię tamtejszą codzienność. Po prostu.
4. Skrytka - za styl, za książki, podróże, za jakąś taką bliskość myśli. Poznany w poprzednim wyzwaniu i polubiony od pierwszego zaczytania.
5. Słowiańsko i naturalnie - za look, za smak, za podróże i ogólnie dobry styl. Kolejny poznany podczas sierpniowego wyzwania i zalubiony. Właśnie dlatego też bardzo lubię to Ulowe wyzwanie - można poznać świetnych ludzi.

Mimo, że jestem Tu od niedawna ciężko było mi wybrać tylko pięć(no dobra! sześć!) blogów. Te które lubię często komentuję, więc jeśli jakiś takowy się tu nie znalazł, to przez ograniczenie ilości.

Samych przyjemności dziś dla Was i... niech żyją dni chodzenia w samym szlafroku!

10 komentarzy:

  1. O jak mi miło :) Dziękuję za wymienienie mojego bloga i takie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej muszę koniecznie prześledzić te ciążowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kochana! To zaszczyt i ogromne wyróżnienie, tym bardziej, że się poznajemy:) Jak widzisz również lubię do Ciebie zaglądać, uwielbiam Twój styl pisania. Nawet najbardziej codzienne chwile potrafisz opisać tak,że czytam jak najciekawszą książkę:) fajnie,że udało Nam się spotkać w tej tłocznej blogosferze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę mi miło :) ja również bardzo się cieszę! Szczególnie, że jak napisałaś - tłoczno jest.

      Usuń
  4. Żadnego nie znam - wskakuję i czytam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z tych blogów, ale chętnie je odwiedzę. :)
    Podoba mi sie Twoje tło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Achhh Ty poetko! ;)
    Dziękuję za wyróżnienie :* o rety aż się zaczerwieniłam! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nioch nioch, wiedziałam, że masz dusze poetki:P Dziękuję za wyróżnienie, nie spodziewałam się, że ktoś może się zaczytywać w moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku dziękuję! :* Czuję się wyróżniona :) Ja niestety odpadłam z wyzwania na etapie blogów, ale nadrabiam! Podziwiam Cię, że piszesz wiersze, ja z tej formy wrażliwości wyrosłam już daaaaaawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń