piątek, 6 marca 2015

27 TO - marzenia i zdjęciowa relacja najlepsza

Marynarskie Ahoj!

Wy też macie już ochotę na letnie słońce? Plażę? Wodę obmywającą kostki? Ja marzę. I jakbym chciała, żeby to nie było tylko marzenie! Wiemy na pewno, że lipiec spędzimy w Polsce, tylko teraz pytanie gdzie najdalej oddalimy się od naszego Tarnowa :) Do morza mamy baardzo daleko, ale może chociaż zahaczymy o jakieś większe jezioro? Kto z południa Polski? Kto poleca miejsce na wakacje z roczniakiem? Roczniakiem! Nawet nie chcę jeszcze myśleć :)

Pisałam w środę o naszym spaniu - od dwóch dni Jakub znów mnie budzi o piątej. Tak! Ale coś czułam, że to tylko taki przerywnik. Może zęby odpuściły i spał więcej? Teraz ewidentnie go drażnią, bo pakuje wszystko do buzi i ślini się na potęgę. Górne górne. Do tego męczymy się z katarem (ile on może trwać?), ale dzielnie chodzimy na codzienne spacery mimo wariującej pogody. Od weekendu ma być nawet 16 stopni, więc mam nadzieję, że będzie to już koniec zawirowań i wiosna zadomowi się już na stałe. Szczególnie, że na wieszaku wisi Jakubka skóra (tak tak, skóra), w której już ostatecznie wygląda jak łobuz i nie mogę się jej doczekać!

Dziś w sumie mam dla Was taką mini relację zdjęciową z tygodnia. Więcej słów nie potrzeba :)

Na spacerze już chociaż chwilkę muszę pooglądać co nowego na mieście :)


A najlepsza była pierwsza przejażdżka tramwajem! Wtedy dopiero wszystko widać!



W domu jednak czas na naukę pisania :)



Potem można się bawić!



Na przykład porównując sobie wielkość stopy z tatą.


Kiedyś będę tak duży jak on :)


 A na razie cieszę się swoją maleńkością by móc go moooocno przytulać.








4 komentarze:

  1. O kurde, ale mnie zaskoczyłaś tą nauką pisania! Nie dość, że tak ładnie trzyma długopis to jeszcze rozumie o co kaman, że on pisze i w ogóle! Super! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko poza do zdjęć :p bardziej interesowało go gryzienie długopisu i targanie kartek, ale jesteśmy na dobrej drodze :D

      Usuń
  2. Taki malutki a już pisze, wow! Zdolniacha Ci rośnie. ;)
    Miło popatrzeć na Twoich chłopaków. Widać, że są ze sobą mocno związani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo :) jesteśmy ze sobą juz chwilę, a nie mogę się na nich napatrzeć :)

      Usuń