sobota, 2 maja 2015

sobotnie 'the best photo' - 27, 28

Sobotnie dzień dobry!

Na początek - zauważyliście jakieś zmiany? Na przykład, że Okruszkowy tydzień nie jest wcale taki czarno biały, jaki miał być albo że któreś z sobotnich zdjęć Wam umknęło?

Sprawa pierwsza ma się tak, że jest wiosna, zbliża się lato, a te pory roku są tak kolorowe i ciepłe, że aż szkoda je przyciemniać. Nie znaczy to, że porzuciłam moją miłość do zdjęć czarno - białych. Nadal je uwielbiam, nadal je tworzę, tylko bardziej w klimacie, dla siebie. I na pewno jeszcze kiedyś pojawią się na Blogu :) tylko może w innych, swoistych Postach.

Druga sprawa - sobotnie zdjęcia będą pojawiać się co dwa tygodnie. Dlaczego? Pierwsze, ze nie mam tak teraz czasu, a chciałabym też skupić się na innych mniej regularnych Wpisach, po drugie, Wy tez nie macie tak czasu :D powiecie - to tylko wstawienie zdjęcia... owszem, ale wcześniej też to zdjęcie trzeba wybrać, czasem obrobić. Zostanie zatem jak już było dwa tygodnie temu :) Dwa moje ulubione zdjęcia z dwóch tygodni :) Poniżej zdjęcie dwudzieste siódme i dwudzieste ósme.

27. W tamtym tygodniu Okruszek sprawdzał wytrzymałość torby dla babci z Polski. Była frajda!


28. A w tym, dość niedawno, bo wczoraj odbył swoją pierwszą przejażdżkę na Wesołym Miasteczku :)





6 komentarzy:

  1. Rewelacja! Tata niech już odkłada pieniążki na auto dla syna ;)
    A Ty śmiało możesz z Jakubkiem w torbie wychodzić na zakupy ;)

    Ja nie lubię czarno-białych zdjęć... więc te zdecydowanie bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale nieziemskie jest to zdjęcie w torbie. :) A mały jaki radosny.

    Ja lubię różne kolory zdjęć, ale jakoś nie przepadam za moją córeczką na czarno-białych zdjęciach. Wyglądają troszkę smutno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe w tej torbie to Jakubek wydaje się taki malutki, a przecież już duuuuży z niego chłopiec :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow jaki to już duży chłopaczek a tylko miesiąc starszy od mojej córci!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe zdjęcia są piękne w Twoim wykonaniu takie radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa Twoich czarno-białych zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń