czwartek, 2 października 2014

Liebster Blog Award


Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Ewelinę, za co jej bardzo dziękuję i jak to ja, bardzo lubiąca wszelkiego rodzaju zabawy i wyzwania postanowiłam się podjąć tej misji. Mimo, że na walizkach. Mimo, że dziecię niespokojne. Mimo mimo.

Odpowiadam zatem na pytania:

1. Pierwsza myśl po przebudzeniu?
Zależy po jakim przebudzeniu. Po tym o 1, 3, 5, czy 7 rano? Ogólnie to taak... moja ogólna myśl po przebudzeniu odkąd urodził się Kuba, to "która do cholery godzina" :)

2. Jakie imię wybrałabyś sobie na chrzcie, gdybyś mogła?
Może nietypowo, ale. Wybrałabym brak chrztu.

3. Jak długo prowadzisz bloga?
Niedługo. Od lipca tego roku. W październiku miną trzy miesiące, choć wydaje mi się, że jestem Tu znacznie dłużej. A to już czterdziesty post! Okrągłe liczby zawsze takie dumne.

4. Cola czy Pepsi?
Pepsi. Wydaje mi się, że jest mniej słodka, a Wam? Choć i tak teraz "odżywiam" się jedynie wodą i sokami.

5. Co Cię odstresowuje?
Nogi w górze, dobra muzyka, świece zapachowe, kąpiel, mąż, śpiące dziecię.

6. O czym był Twój pierwszy post na blogu?
Pierwszy pierwszy był o... kąpieli jabłuszkowej. Taki pierwszy poważny o tęsknocie. Wylałam tam siebie.

7. W jakim miejscu na Ziemi mogłabyś mieszkać?
W spokojnym i zielonym. Ostatnio myślałam o Wetzlar. Za Niemcy się nie wybieram, choć zawsze marzyłam o Irlandii.

8. Za co mogą lubić Cię inni?
Za otwartość i humor? Lepiej by wypowiedzieli się ci "inni" :)

9. Do, której znanej osoby Ci najbliżej? ( podobieństwo z wyglądu, ze sposobu bycia, z trybu życia)
Nie interesuję się znanymi osobami. Sama mam wystarczająco interesujące życie:p Nigdy jakoś specjalnie nie śledziłam losów 'gwiazd'.

10. Kiedy ostatnio powiedziałaś komuś KOCHAM CIĘ?
Jest ranek, więc dziś jeszcze nikomu. Wczoraj mówiłam kocham mojemu R i Jakubkowi. Cały czas krzyczę kocham gleboko w sobie właśnie im.

11. Jakie masz złe nawyki, z którymi walczysz?
Balaganiarstwo zdecydowanie. Wszędzie porozstawiane są moje rzeczy. Mam problem z odstawianiem ich na swoje miejsce.

Kolej teraz na Was! Oto moje pytania, a poniżej blogi nominowane do odpowiedzi na nie. Bawicie się? :)

1. Ulubiona piosenka o miłości?
2. Najmilej wspominam wakacje w...
3. Będąc małą dziewczynką marzyłam by zostać...
4. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
5. Jaki zapach kojarzy Ci się z zimą?
6. Rower, czy lenistwo przed telewizorem?
7. Osoba, która mnie inspiruje, to...
8. Gdyby ktoś mógł spełnić Twoje jedno życzenie, to jakie by ono było?
9. Przepis, który się zawsze udaje i jest częstym gościem na Twoim stole?
10. Na ostro, czy na słodko?
11. Jak wygląda Twój ulubiony wieczór?

Nominuję:
1. abnormallyattracted
2. achmamabyc
3. piwnooka
4. codziennosc-zycia
5. katarynkowy
6. zapachmoichinspiracji
7. swiatwokoltosi
8. skrytkamagdaleny
9. po-prostej
10. la-wendowo
11. dream-and-explore

Mam nadzieję, że nie zdublowałam żadnego bloga. Jednak naprawdę o to łatwo. Ja się zabieram za pakowanie, ale na pewno będę śledzić Wasze posty!

Enjoy! :)

12 komentarzy:

  1. To ja sobie pozwolę odpowiedzieć tutaj :)
    1. Ulubiona piosenka o miłości?
    Stanisław Soyka - Love is crazy / Bruno Mars - Marry you
    2. Najmilej wspominam wakacje w...
    Wakacje w dzieciństwie... były najlepsze, beztroskie i niezapomniane :)
    3. Będąc małą dziewczynką marzyłam by zostać...
    Nie miałam marzeń o tym kim zostać, ale od zawsze chciała pracować w szpitalu :)
    4. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
    Kiedyś gdy miałam 14 lat pisałam dla zabicia nudy... a teraz? Kolekcjonuję wspomnienia :)
    5. Jaki zapach kojarzy Ci się z zimą?
    Oczywiście pieczone pierniki :)
    6. Rower, czy lenistwo przed telewizorem?
    Rower, a potem odpoczynek i leniuchowanie przed TV ;)
    7. Osoba, która mnie inspiruje, to... Moja Mama :)
    8. Gdyby ktoś mógł spełnić Twoje jedno życzenie, to jakie by ono było?
    Obecnie? Przede wszystkim zdrowy maluszek... a oprócz tego to chciałabym aby ktoś podarował mi mieszkanie, nie musiałoby być wielkie, takie nasze, w sam raz dla naszej wkrótce trójki, co by nie trzeba było użerać się z kredytem.
    9. Przepis, który się zawsze udaje i jest częstym gościem na Twoim stole?
    Blok czekoladowy... nie można go zepsuć, a jest przeeeeeeeeepyszny! :)
    10. Na ostro, czy na słodko?
    Bez zastanowienia... na słodko oczywiście ;)
    11. Jak wygląda Twój ulubiony wieczór?
    Obecnie, gdy zawitała jesień... ciepłą herbatka, kocyk, serial (film) i mąż obok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż też uwielbia blok czekoladowy! Tyle tylko ze u nas nie ma mleka w proszku :( i nasze ulubione wieczory wyglądają podobnie :)

      Usuń
    2. Teraz w ogóle ciężko dostać mleko w proszku takie gładkie, w większości są takie granulowane, a one się do bloku nie nadają... :(

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację! Fajna sprawa, będzie wpis niebawem :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj mnie też najbardziej odstresowuje śpiące dziecię haha, a z tym "do cholery, która godzina" to nie dość, że wciąż śmieję się do kompa to jeszcze ja miałam to samo hahaha, zresztą teraz też się zdarza jak mlody nad ranem się kręci;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację :) postaram się szybko odpowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. z pierwszym punktem mam tak samo:)) dziękuję za nominacje:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominacje, ale miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, bardzo dziękuję! :) niby banalne, a jednak trudne pytania ;)
    Aaaa w Wetzlar mieszkał szwagier, zanim moim szwagrem został ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za nominację, ale chyba sobie odpuszczę ;) Ostatnio ledwo znajduję czas żeby napisać cokolwiek na bloga. I tym bardziej podziwiam Ciebie - nie dość, że na walizkach, to jeszcze z dzieckiem :) Ja tam samych walizek nie ogarniam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! :) przy tym wspomnę, że szkoda Twojego braku czasu, bo mniej przyjemności z czytania ;) na wyjazdach, czy przeprowadzana?

      jeśli chodzi o mnie, to walczę o minuty na blogu, bo to taka moja mała odskocznia. Czas tylko dla mnie :)

      Usuń