sobota, 21 lutego 2015

sobotnie 'the best photos' - 18

Dobry wieczór. Jak ja dawno nie pisałam wieczorem! Ale dziś odsypialiśmy ząbkujące noce, potem spacerowaliśmy i... znów odsypialiśmy :) Cały dzień jakiś taki rozbity, zresztą jak cały tydzień, ale myślę, że kolejny będzie dużo lepszy! Poniżej moje ulubione zdjęcia, na których Jakubko zdziwiony jest misiem większym od siebie (ta powaga!):


Ale tata go szybko do niego przekonał!


A tak Jakubko reaguje na wszelkie nowości.



A gdy w grę wchodzi jego ulubiona pszczoła nie zwraca uwagę na nic innego. Nawet na swoje nakrycie głowy.


W tym tygodniu próbowaliśmy również uchwycić na zdjęciu dwa piękne, dolne ząbki Okruszka. Z marnym rezultatem :p



Spacerowaliśmy w słońcu.


 I uczyliśmy Jakubka, co to znaczy "selfie". Również był tym niezmiernie zdziwiony!





A Wam jak minęła ta słoneczna, złamana deszczem sobota?




6 komentarzy:

  1. A u nas dziś deszczowo, w dodatku Laura marudna i atakuje wszystko dookola, mała pirania. No jakie ładne perełki ma Jakubko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ma oczy :) gratulujemy ząbków, u nas nadal cisza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z pokazywaniem zęba jest the best. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) Kochany jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Selfie i pierwsza mina 'na prezesa' najlepsze :D O już spacerówka! Nigdy się nie nadziwię... przecież dopiero się urodził a ja czekałam na Majkę, a teraz rosną nam oboje w najlepsze w zastraszającym tempie! U nas też już ząbkowanie!

    OdpowiedzUsuń